Fan vad jag e trött på sånt här!

Jag e ingen jävla psykolog! Sluta tro att världen förändras bara för jag ringer.
Jag känner dig inte ens... Du lägger alla dina problem på mig precis som jag var någon slags vägg att kasta bollar emot! Men vet du vad! Jag vill inte ha dina problem behåll dom för dig själv! Jag har förklarat för dig hur d ligger till. Tar inte emot andras skit. Speciellt inte någon som jag inte känner!

Längtar till helgen! O tills du kommer hem! Pirr i magen o mjuka händer!* hålla hand*♥


Jag får inte tag i min Emma! Hon svara inte! Blir nästan orolig... D e ingen som svarar hemma hos henne!
Love var e du?

Ikväll kommer Fi de e alltid så mys! Hon e en bejbi love!
Pusseli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback