Tänk på alla människor

Tänk så många människor man inte känner! Satt o sökte på bloggare från ängelholm  o runt om här... Så många man inte ens känner igen! Konstigt...

Vill bara vara där hos honom nu! Kan inte koncentrera mig på jobbet (där jag e nu) vill bara sätta mig ner hela tiden för d går verkligen inte att koncentrera sig... Hur kan man känna sånahär känslor för någon? Efter emil trodde jag inte att jag någosin skulle kunna ens tycka om någon annan men oj så fel jag hade! Fast visst tog d tid att hitta honom eller ja, nej d gjorde d egentligen inte... Han fanns där hela tiden men jag såg honom inte på det sättet innan! Men nu, nu e jag helt utom all räddning. Han e den som känner mig bäst ingen vet så mycket om mig inte ens fia inte ens les ingen han ställde upp för mig när allt var som värst han vet allt o jag behöver inte förklara för honom varför jag reagerar p¨å ett visst sätt. Han vet redan allt han vet mer än min mamma! Jag vet inte vad jag ska säga.. Bara att jag vill vara nära honom o varje minut ifrån honom gör ont! Jag vill att varje morgon e som den förra torsdagen... Jag vill ligga vaken ett tag o rita med mitt finger på hans rygg följa hans ryggrad o krypa närmre för att väcka honom med en kyss i nacken. Hans yrvakna leende när han öppnade ögonen o tittade på mig, såg att jag var där.

En gång för längesen drömde jag en dröm, d vet du om för jag beskrev den för dig.. Jag vill vakna varje dag som i min dröm med dig vid min sida.

Du o jag har något speciellt. Vi har ett förflutet men oxå en framtid


image12

©Emelie Ohlsson



En annan sak... Nu måste jag ta tag i det där jobbiga! Fan jag hatar när folk bara inte fattar av sig själv... Hatar att vara elak.. Tänker inte vara d men kommer han förstå mig??? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback