BagarJenny...

Idag har jag varit hos min farmor o bakat svåra kakan madelmussla.. Fast det var inte så svårt som vi trodde när vi fick tag i ett så bra recept! Provade kakorna på farfar, pappa, Andy o hans pappa o dom tyckte om kakorna! =)  Så nu ska jag baka 150 st till Bengt-Åke på Heagården till den 6 december. Kul att ha lite o pilla med=)

På onsdag ska jag åka med B-Å till Hässleholm o sjunga lite! Det var längesen så det ska bli sjukt kul! Vi ska sjunga/spela jullåtar på någon förening så stämmningen blir julig o mysig=) O så ska nog lille Albert med. (B-Ås yngsta lille underbara son)

Känns konstigt att inte vara på revyn ikväll men vi är duktiga o allt börjar falla på plats nu. D svåra e att inte försäga sig eller gå o sjunga på låtarna inför någon som inte e med i revyn... Tur jag bor själv så jag kan sjunga hemma allafall!

Nu ska jag mysa soffa med Andy o kolla på Simpsons. Han e helt tossig o kelar med mig hela tiden fast jag sitter vid datorn... Han säger att idag e en sån dag då man inte kan kela tillräckligt mycket... Han e bara för go!♥


image41

Var ju tvungen att lägga upp en bild som ♥Emelie har tagit o som e så fin! Hon e bara så grymt duktig!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Du verkar varaen sådan som alltid blir bra på bild, skulle inte banga på det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback