En puss mot nervositet;)

Ganska effektivt faktiskt! Sitter hemma hos Andy nu o e nervös för jag ska träffa hans pappa o jag e JÄTTENERVÖS  för d! Sitter o vänjer in mig i Andys soffa o förundras över att han har så fint här. Mammas kommentar va så gullig(han träffade dom igår efter sitt avslöjande i min säng på morgonen när jag pratade med henne i telefonen o bad honom vara tyst.... :S) Ja Andy e ju gullig... Typiskt din stil med sånt "backslick" hår o Johans inlägg "o märkeströja... Jenny e han rik???" Johan så söt! Ne nu e jag nog modig så mnu ska vi nog försöka gå in o träffa Peo Andys pappa. *Hoppas han får ett bra första intryck*

Pussar från mig

Les o Bunny i miss jo like hell!!!!!!!!!!!!!!

image19
Slängde in en bild med:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fin bild!!!! Jag läser Emelies blogg mycket, och kom av en slump in på din. Hon e så duktig fotograf, och du e en mycket tjusig modell :D

2007-12-05 @ 19:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback