Julbaket i full gång!

Ja, jag blev så inspirerad av mitt mandelmusslebak igår så idag ska jag börja o smygbaka pepparkakor med min lillebror=) Alla som gick på öland tillsammans med mig vet ju att jag har dille på att baka pepparkakor då d var väldigt på tapenten flera gånger i köket på rangatan i höstas/vintras...;o)

Ska gå ut i studion o fortsätta spela in lite jullåtar så min julskiva kan bli färdig till jul=) Nu känns verkligen julmyset tycker jag, nu när d börjar bli kallt o frostigt på mornarna. Jag ser ju d eftersom jag går upp kl 06:30 varje morgon när ♥Andreas går till jobbet. I morse åkte jag in till "bullemacken" o köpte bullar till Johan o mamma o mig eftersom mamma e ledig om tisdagarna så fick vi en mysig frukost tillsammans. Johan älskar baguetter med leverpastej i=)

Mamma håller på att dona på mitt gamla rum just nu. Där har lixom inte blivit undanröjt från mina saker sen jag flyttade i juni =/ ojski...

Nej nu ska jag sjunga upp lite innan jag spelar in... Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du. Härligt o höra. Joda allt är bra med mig. Pluggar, jobbar och reser runt hela tiden. Min Andreas bor i Västerås så det är en bit å åka. hur går det med revyn? ha det gott! puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback