Osams med mamma!

Ibland blir man så ledsen på sin mamma! Jag önskar att hon o pappa skulle acceptera det faktum att jag e vuxen o inte behöver deras tjat. Jag blir så ledsen när hon håller på med sitt nedlåtande-"men lilla gumman" Jag e trött på att behandlas som ett barn!

Jag saknar mina kompisar! Les ♥kommer kanske hit i januari o kollar på revyn... Ser fram emot d! Marcan e i sthlm men kommer nog hem imon. Ska bli skönt. Så man har någon att prata med... Sofia kommer inte hem från danmark förrän vid jul. Då ska jag ha ett ordentligt snack med henne! Blev väldigt besviken på henne sist hon var hemma. Jag tänker inte gå in på varför, hon vet varför o det räcker.
Emelie♥ hade ett fotojobb idag läste jag på hennes blogg hon är en upptagen mästerfotograf ;) jag ringde henne igår men hon svarade inte=( Jag får försöka i veckan istället. Vi kunde kanske åkt till väla o letat lite julklappar... Jag måste köpa mina nu när jag har tid för i december när alla andra gör d jobbar jag som mest med revyn...

För några dagar sen fick jag ett sms från Honey Bunny♥(Johanna) hade varit så kul om hon o Erik oxå hade kommit ner o kollat på revyn... Vi kunde ju bott i stugan allihop. Les kunde ju ta med sig sin snuttis oxå=)

Vi hade revyrep idag o första dagen med manuela o baletten... Vi fick lära oss öppningsdansen o det gick faktiskt bra! Jag tror att jag har kommit över min värsta dansfobi lite iallafall... Känner mig inte värdelös länge! Inte för dansen skull allafall=) Längtar till onsdag när vi ska välja ut kläder till affischen som plåtas på söndag=) Känns helt underbart att jag ska få vara med i revyn! Alla e så underbara o fast vi inte kännt varandra så länge känns d som vi alltid gjort d. Synd att Mallan slutade vi saknar henne jättemycket!
D e så tomt på revyn när inte Johan e där! Vi har så kul ihop allesammans  så när någon e borta känns d tomt. D e inte så ofta vi e alla men man känner ändå när vi saknar någon! För någon vecka sen saknades Per o då saknade man hans små roliga komentarer på fikan! Som sagt vi har så kul ihop! Längtar till onsdag o till nästa helg när vi ska fotas o repa dansen igen det var så kul!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback