Pyssel o pysslaomdag!

Mamma e sjuk idag så jag e hemma o pysslar om henne. Pratade med Bengt-Åke o bestämde lite datum i december när jag ska komma ut till honom o sjunga lite! Jag saknar tiden med kören! Då när man hade hela lucia uppbokat o inte en ledig stund för något annat än sin älskade kör!  Idag ska jag pyssla färdigt julklapparna som jag tänker ge bort=) Sen tänkte jag göra lite nya smycken  så mamma kan ta med dom till jobbet nu i julklappstid=) kanske någon som vill köpa något elloer beställa? Man vet ju aldrig=)

image20

Detta smycket har jag gjort men jag gör inte bara såna. E ju väldigt pysslig av mig så d blir en del smycken nu under mina tråkiga arbetslösa dagar!

♥Ikväll e d revyrep! Längtar! Tudor ikväll, d e bra för då får vi chans att repa lite med den halvfärdiga scenografin. Nu börjar d närma sig! Jag försöker repa så mycket som möjligt utan manus för då blir d mycket lättare sen när vi släpper manus om några veckor! Jag får ett sånt mysigt pirr i magen när jag tänker på premiären! Tänk att lilla jag ska vara upptagen med en "riktig" föreställning. Ja, jag menar en som inte har med någon skola att göra! Jag e så glad att jag har revyn. Vad skulle jag annars gjort nu??? Grävt ner mig långt djupare i arbetslöshetens träsk *fy sören* nej sånt vill vi inte vara med om! Nej d som e så speciellt med revyn e ju att man blir lixom så familjära så snabbt! Johan skickade ett fint sms till mig i måndags bara för att pigga upp min tråkiga måndag! Sånt gillar vi! 

För er som kanske inte fattade mitt lilla inlägg i söndags så ja, nu har jag officiellt skaffat ♥pojkvän♥! Vi har egentligen "känt" (festat tillsammans) sen 1:an på gymnasiet. Men nu helt plötsligt en helg så var allt lixom annorlunda! =) Han jättefin o för engångskull har jag träffat en kille som tycker  om mig för den jag e o inte tänker att -"hon skulle vara söt om hon gick ner 20 kilo" som vissa andra tänkte.......Jag kianske inte e smal men han tycker om mig inte ändå utan  för att jag e som jag e! Andreas du e finast!♥

Nu ska jag pyssla om min lilla mamma! O så pyssla såklart! Puss å hej  

Kommentarer
Postat av: Sofia Hallberg

va kul sötis!! jag är glad för din skull! hälsa andy :) puss

2007-11-22 @ 21:13:26
Postat av: Sofia

Hej gumms! Va härligt att du också hittat dig en Andreas. Önskar dig all lycka! Puss o Kram //Sofia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback