Skuttis o hoppis...

Skuttis o hoppis...En sån tänkte jag bli allafall=) Igår var jag på friskis o fick en grundinstruktion på gymmet där av min fasters man Hans. Oj oj oj kan jag säga blev ännu mer sjukt peppad än jag var innan! Med tanke på att jag klarade ungefär 4 ggr så mycket som jag trodde jag skulle orka blev jag sjukt peppad. Hans e jättebra på allt som har med muskler o kroppen att göra så jag lär avett proffs! Ska dit ner idag o köpa ett "prova på" kort så jag kan gå dit med Hans till helgen igen.. Annars idag ska jag åka till simhallen med mormor. Ska bli mysigt att simma o relaxa lite=)

En liten höstbild tänkte jag klämma in med eftersom d e så fint höstväder idag! Emelie♥ som har tagit bilden.. Såklat!

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback