Snart revyn...

Ska snart köra till revyn, har suttit o kollat på bilder på fc o kommit fram till att jag mår illa! Jag mår illa för att jag saknar öland o alla där så mycket! Jag önskar att jag kunde dra tillbaka klockan o skita i vad alla här hemma sa o bestämt mig för att gå på öland!

Skulle varit så skönt att slippa vilja kräka av ångest varje kväll innan jag ska sova! Att kunna springa in till Cilla på söndagmorgonen bara för att kolla att hon verkligen kom hem! Jag saknar bakfyllesöndagen o jag saknar Mitt rum o  Tomas o klassen o vissa andra utanför klassen som jag inte vill ska veta att jag saknar dom!

Livet hade varit så mycket lättare om jag inte hade velat gå ett år till på öland...!

Nej nu ska jag åka ner till mittt nya kall.... Revyn♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej gumman!
Satt och saknaden dig jättemycket för rix fm har magnus uggla dag och spelar samma låtar som du gjorde för oss en lördag morgon! Du måste komma och shoppa med oss snart i malmö! Eller bara hälsa på! Miss u!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback