Underbar dag!

Igår var jag och Andy i Helsingborg o njöt av det fina vädret o julhandlarstressen. Julhandlarstressen var inte så farlig som vi trodde utan det var en väldigt gemytlig stämmning på stan. Andy skämde bort mig o handlade kläder till mig den ♥gosen♥! Vi ska på firmafest med hans jobb på fredag så jag var ju tvungen att ha en ny festklänning =) Allt var helt perfekt, vi hade så mysigt hela dagen! Även på kvällen, vi hyrde två skräckisar så både jag o Andy var helt slut efter den andra filmen av att ha suttit helt på spänn i soffan under täcket o varit skrämda=) haha! Vi såg "The Decent"(Instängda) och Kallt byte. Jag blev rent ut sagt sketrädd för The decent vilket var helt i sin ordning... Jag har nämnligen sett den otaliga gånger för att jag älskar just den skräcken som den filmen bringar... Just att vara instängda!

Snart ska jag hämta Marcan på jobbet o åka hem till henne o umgås lite för första gången sen hon kom hem från sthlm... Dvs... ja längesen allafall!=( men ikväll så tjejsnack värre=) Men nu först promenad... Måste se helt perfekt ut på fredag! Vill ju visa upp mig från min allra bästa sida!
Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback