Audition

Igår var jag på "anstellese samtal" i danmark:) det gick jättebra! Hade varit så kul att jobba i butik o danmark!:)
 Håll tummarna för mig, får veta om jag fått jobbet v 39.

V 39 på fredagen åker jag till våla:) till min lille älskade les! Det ska bli så mysigt åh jag längtar så:)

Idag var jag på audition för nyårsrevyn här i stan det var kul... Men jag ahr nog aldrig gjort en så dålig sång audition!!!!!!!!!!!!!! Jag skulle sjung "Jag ljuger så bra" men dom hade gjort någon konstig  bakrund så jag kom efter ochfick bara sjunga ½ vers sen sa dom att dom hade hört tillräcklivt haha men dom tyckte inte att där var några tveksamheter i sången så d var ju bra:)Dialogen gick jättebra så jag e nöjd o glad med mig själv när jag sitter här o äter lördagsgodis som ett annat litet barn hihih....

Senare idag ska jag hämta min goa immli. Hon e så duktik på att fota som ni har sett på mina porträttbilder , så hon har fått ett jobb att fota på ett bröllop:) Sötfisen så duktig så:) Sen ska vi busa ikväll:)

Nu när hon har kommit hem mår jag mycket bättre!  D märks tydligt hur mycket alla mina vänner betyder för mig så mycket bättre jag mår när dom e hemma o runt omkring en! Ta åt er alla fina! Les Emelie Sofiorna och alla mina andra fina som inte e lika nära Tilda o Bunny m.fl.. Puss på er o massa kramar för ni e så fina♥


image16
Rosfestivalen 2006

Kommentarer
Postat av: Emelie

min snutte! <3

Postat av: Sofia (fia hallberg)

hoppas att du kommer med på revyn!! hade varit så roligt før dig. jag kommer hem v. då såa vi ses och gøra en massa kul!! puss søtis

2007-09-11 @ 19:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback