Kalorier o drömmen om honom...

Imorse vaknade jag sömndruken ur min vanligaste älsklingsdröm! Varje gång blir jag lika besviken när jag vaknar drömmer att vi ligger o gosar jag ligger i hans varma famn i hans säng. Så sjukt skönt d hade varit att verkligen vakna så igen! Dom säger ju att om man drömmer en dröm många gånger så ska den till slut bli sann! Hoppas d i mitt fall!

Kom hem till mamma o pappa vid halv nio o då tittade ju pappa o Johan på Idol "såklat". Istället för att promenera direkt var man ju tvungen att titta lite d var ju slutaudition... "R" var med men gud var han gjorde bort sig! Stackare! Kom allafall ut på promenad sen med pappa så då fick jag några extra kalorier till min kvällsmat... Gott!

Åh tankspridda fia! Du skrev ju aldrig vilken vecka du kommer hem... Hoppas du läser bloggen ofta så du kan messa... För jag vet ju inte vilket nr du använder! Saknar sig så sjukt! E så nyfiken på hur du har d! fattar du vad dom säger??? Jag har ju sökt jobb i danmark jag:) håll tummarna för mig!

Puss o kram nu ska jag gå in på facebook...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback