Kvällen som verkligen värd en hel dags bakfylla!

Lördagen var helt underbar! Kvällen blev så himla bra! Vi hade så trevligt även bahnhof var roligt...

Fast... Jag kan konsten att pajja sånt som jag egentligen vill ha mer än något annat! Kom upp lite nostalgiska o faktiskt lite smått förträngda känslor... Men som vanligt tänkte jag mig inte för o förstörde allt! Jag kunde fått något som jag velat ha i flera år o så nej nu klantar vi till d igen jenny.... Åh klantskalle!

Hoppas på att få ett likadant tillfälle igen då vet jag ju hur jag INTE ska göra allafall...

Jag ska nog växa ifatt dig O...! Pusssss

Kommentarer
Postat av: Sabina kjaerkner

hello Jenny!!
allt väl? görs? kul & träffa dig för några veckor sedan på torstens:) puss & Kram vännen

Postat av: Sabina kjaerkner

hello stumpan!
läget? hoppas bra, vad hittas på? trevlgi t & se för mågra helge sedan på Tortens! puss&Kram

2007-09-27 @ 21:39:14
URL: http://skjaerkner1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback