Bra helg!

Har haft den bästa helgen på väldigt länge denhär helgen! Det var verkligen längesen jag hade såhär roligt! Fredagen var helt underbar o lördagen var, ja vad ska man säga mer än oh so great!
I fredags var vi ett gäng hemma hos Emma o Emil. Dom hade gjort så mysigt med lägereld o mys=)
♥Igår var d filmkväll hos mig... Kollade skräckis! Sen bar d ut på äventyr... Somnade inte förrän vid 5 i morse ;o) ♥
Idag har jag varit i malmö hos Bosse, Annika o Sofia=) Ska följa med dom till danmark en vecka o passa Sofia i augusti. Ska bli så kul hon e bara sååååååå söt o go!

Nu e d dax för mig att bädda ner mig för jag e förkyld o hostig! Stackars mig som inte kan sjunga just nu=(

Emelie o jag tog lite nya bilder förra veckan, såhär blev resultatet... Vad tycker ni?

image59

Emelie e bara så bäst! http://emelieohlsson.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Emma

Min gumma! du är Fin, lika fin som du alltid e! Pussas på munnen

2008-05-23 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback