Nostalgi... 80-talsrock och Läckerol Special

Ja ibland e livet bra konstigt!
Det som händer i mitt liv e ganska otippat, ja jag trodde iallafall aldrig att d skulle bli såhär bra igen med Emma! Men d e som om vi inte har varit ifrån varandra en dag fast vi i själva verket inte hördes av på ett helt år! Emma e som min syster, min tvilling... Hon förstår mig i alla mina tankar o när jag behöver en spark i rumpan eller om jag behöver komma ner på jorden så finns hon där för att hejda eller pusha mig=)

Tror jag ska ha fest i sommarstugan nästa helg... Då blir d nostalgi på allvar! Gamla gänget... Med pudelrock och vansinnes konster utförda av vissa galningar ;o) haha

Nej nu ska jag dricka kaffe med mamma!

image58

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback