Nya tider för mig!

Nu e våren här det kä'nns verkligen! Inatt satt jag och Emil ute på Sven Johns udde kl sent på natten o pratade o hade jättemydigt utan att frysa alltförmycket. Både han o jag längtar efter dom varma sommarnätterna! Jag känner på mig att den här sommaren kommer att bli superhärlig! Kanske inte bara med tanke på att vädret ska bli bra utan även utan andra orsaker oxå=)

Måste bara lägga in en liten länk till en "syster" imon sångyrket som oxå e från ängelholm o som e så duktigt! Maja Alderin gick i klassen ovanför mig genom hela min skolgång o när jag trillade över hennes låt "darling" och "Öppna mitt hjärta" så föll jag direkt för Maja speciella o vackra röst! Underbart!
http://www.myspace.com/majaalderin eller www.majaalderin.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback