Dålig uppdatering igen

Nu har jag uppdaterat dåligt igen.... Just nu jobbar jag med merchandising. Jag åker ut i butiker som cubus o kicks o bygger om i deras sminkmöbler. Maybelline o L'oréal. Idag e jag däremot inte på jobb utan hemma o sjuk=( så tråkigt!

På lördag ska jag ner till lödde o söka till Talang 2008 nervöst nu när jag e tjock i halsen. Så typiskt, det är alltid så när jag ska göra något viktigt! Precis som min hals inte vill som jag vill....

För ett tag sen fick jag en jättefin present av Emelie♥
Jag fick en skiva med 94 av min bästa foton! Emelie hade suttit o redigerat o tagat med copyright 94 bilder!!!!! Har inte pratat på ett tag nu, tråkigt! Jag ska ta o ringa henne idag o prata lite... Varje gång Emelie har velat göra något har jag varit upptagen*skärpning* jag trodde att jag skulle ha mycket mer tid till annat nu när revyn e över, men d e precis som att tiden inte räcker till.
D E SÅ SJUKT JOBBIGT ATT PENDLA MELLAN VEJBY O ÄNGELHOLM OXÅ! Jag o Andy har inte varit tillsammans tillräckligt länge för att flytta ihop men d skulle underlätta massor att bara ha ETT ställe att vara på! Andy trivs inte i min lägenhet o när vi inte e där så känns d så dumt för mig för jag betalar för en lägenhet som jag nästan aldrig bor i... Nu menar jag inget illa mot Andy men d e hela situationen som e så sjukt jobbig! Man lever lixom i en kapsäck o vi e mest i vejby så d e mest jag som lider av d. Man har lixom alltid något på det "andra" stället!!!! Jag o Emelie har pratat ganska mycket om detta innan. Hon o Pjär levde oxå så. Man vill inte vara ifrån sin partner, även om d går att sova isär så e d så mycket skönare att vara tillsammans=) Skönt att d har löst sig så bra för Emelie o Pjär nu när han har fått körkort!=) Måste lägga in en av mina "Best of" bilder som jag fick av Emelie, hon e så grymt duktig! Nu i veckan har hon tagit helt fantastiska bilder på Lisa o Emilia. Så fina o duktiga tjejer! Jag längtar efter min goa Emelie!

Nu e d lördag som jag ska ladda inför! Lovar att jag ska skriva om lördag när jag har kommit hem på lördagkväll.
Talang 2008 nästa!

image51

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, det var inte i går. hur e allt med dig??
kram emilia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback