Nervös

Jag börjar bli riktigt nervös inför lördag!  E hemma från jobbet idag med men imon ska jag jobba! Då ska jag inte åka till Halmstad utan köra in till Åhlens i Ängelholm o uppdatera deras sminkmöbler.

Igår ringde jag till min snuttisgumma (Emelie♥)o pratade med henne! Jag saknar henne så mycket. Min grymt duktiga sötnos! Måsta bara lägga in en till av hennes (och mina) fina bilder jag e så glad att jag har Emelie! Tänk så tråkigt mitt liv hade varit annars! Så många galna stunder jag hade missat. Tågresan till skolan dom två sista åren på sture hade varit garanterat tråkigare och våra äventyr i somras på vejbys hamnkrog är icke att förglömma ;o) haha! Ja eller vissa grejer vill man kanske glömma men överhuvudtaget hade jag inte överlevt sommaren efter Öland utan Mli♥

Nu ska jag spela sims! Puss o kram

image52

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. oh vad härligt för dig. jaså var i skälderviken bor du?vad gör du annars va jobbar du med?? ja de hade ja gärna gjort någo dag. kan ja få ditt nummer?? tack så mycket.. kramar

Postat av: Emma Lindberg

Hej gumman lycka till på lördag.. ville typ bara skriva (saknar dig..puss

2008-02-22 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback