The phantom of the opera!

Jag vill spela Christine Daae!!!!!!!!!!! Sitter o lyssnar på musiken från operan och önskar att jag fick sjunga alla fantastikst mäktiga låtar som framförs! Att det var jag som fick stå framför en stor publik med en symfoniorkester bakom!

Har så många tankar i mitt huvud och för mig hjälper det att få höra "passionmusik" som jag kallar Phantomen musiken...
E så glad för att där finns en som delar mitt musikintresse, en som förstår mina känslor för musiken! Även om vi kanske inte lyssnar på samma musik så förstår vi varandra. Hur man känner när musiken blir så överväldigande så tårarna trillar ner för ens kinder utan att man kan hjälpa det!
Finns bara en sak att kalla det för! "Ljudorgasm"

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/o2GuK0kshNo&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/o2GuK0kshNo&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback