Omtumlande helg

Har haft en ganska omtumlande helg denna helgen! Inte så rolig igår natt!
Igår på dagen var underbar o fredagskväll oxå för jag har tagit upp kontakten med Emma♥ igen!
Allt var så jobbigt mellan Emma o mig ett tag men d visade sig bara vara missförstånd o ryckten... Tänk att man inte bryr sig om att kolla bättre innan man bryter med sin "syster" för d var så nära jag o Emma var! O jag hoppas vi kan bli igen! Allt känns iallafall superbra när vi umgås o trots att d har gått lång tid sen vi umgicks så e d som att vi inte varit ifrån varandra mer än en dag!
Jag e glad att vi funnit varandra igen o att vi har rett ut alla missförstånd! På onsdag ska vi gå o träna tillsammans o på torsdag ska vi vara i studion=)

Denna veckan ska jag inte jobba vad jag vet så jag behöver lite sysselsättning=) Tänkte ringa Emelie♥sötfis oxå o fråga om hon har lust att leka någon dag=)

Just nu e Andy i duschen när han e klar ska jag klippa honom. Sen ska vi kolla på film, Rose Red av steven King... (Undarar var vi känner igen den filmen från Emma;O)???)

Jag o Andy får spurtumgås ikväll för vi har bestämt att vi ska sova var för sig i veckorna (eftersom jag tycker d e så jobbigt att bo på två ställen) o denna helgen kan vi inte ses för jag åker till ÖN min älskande Ö, Öland!!!! Tillbaka till festerna o kompisarna!!!!!!!!! Jag längtar sååååååååååå ringde Calle igår o pratade med honom. Åh så många man saknar! Ska få träffa Lille Les o Honey Bunny o alla godingar som man inte sett sen vi slutade!!!!! Åh fina fina älskade ÖLAND!!!!!!!!!

image54

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh gumman!!! jag tycker också att det känns helt underbart!!! du förstår inte hur mycket jag har saknat dig! puss puss

2008-03-10 @ 22:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback