Slösurfa

Skulle hem till studion idag o öva inför sommarchansens audition i april. Men så fungerar inte ljudet! =( Så jag fick snällt sätta mig vid datorn där inne istället... Gick in på youtube för att hitta låten jag tänker sjunga o då hittade jag den med en massa kassa (ursäkta) sångerskor och den här: http://www.youtube.com/watch?v=1qSB4Jxcfcs&feature=related fantastiska sångerska!!!!!! ♥Hayley Westenra♥... Gick direkt på cdon o köpte två av hennes skivor! Där kan man snacka om blixtförälskelse!!!!!!

I morse fick jag ett väldigt bra samtal från Carolina som erbjöd mig att vara med i Sommarlustspelet i Hembyggsparken i sommar. Får mer info på kollationeringen antagligen blir på skärtorsdag.=) Så spännande!

Ikväll ska jag iväg o träna med Emma o hennes kompis. Äntligen någon som e sugen på att träna ihop på gym=) Jag har tjatat på Andy att vi ska skaffa gymkort men nej d e inte något vidare intressant för honom! =/ (Tråkmåns)
Nej, nu ska jag öva lite o lyssna lite mer på Hayley Westenra♥!!!!!

image55

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback